    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwolanie od wyroku dla osoby "postronnej"
    Date: Mon, 18 Jun 2007 14:25:39 +0200

    Krzysiek napisał(a):

    > Co mozna teoretycznie zrobic?gdzie sie udac?

    Jak jestes w posiadaniu dowodow na to ze ukrecono leb to wystarczy
    zglosic na policji, jezeli to tylko Twoje przypuszczenia to lepiej nic
    nie rob bo jescze sam sobie zaszkodzisz (234 kk)

    P.

    ps.
    mozesz opisac cala sprawe?

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/