  • Data: 2002-06-29 10:26:22
    Temat: Re: Odwołanie
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "prosiacze" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3d1cacca$1@news.vogel.pl...
    > Czy po 6 miesiącach od uprawomocnieniea sie wyroku (grzywna +zakaz
    > prowadzenia przez rok pojazdów) mogę się odwoływać ponieważ wczoraj
    zapadł
    > wyrok w podobnej sprawie (jazda pod wpływem alkoh.) uniewinniający (akurat
    > dyrektora kasy chorych) ze względu na to że alkomat nie miał certyfikatu.
    > Byłem badany tym samym typem alkomatu. Prosze o odpowiedz i ewentulane
    > sugestie jak to zrobic. Z góry dziękuje.

    Nie kpij z obywateli którzy mają prawo do bezpiecznego poruszania się po
    drogach publicznych. Piłes i prowadziłeś to Ci się należał zakaz prowadzenia
    samochodów. Że jednemu cwaniaczkowi się udało to Ty też bedziesz próbował
    tej metody na cwaniaczka.
    Ciesz się że nie masz dożywotniego zakazu prowadzenia.

    Serwiz