  • Data: 2008-11-05 22:17:00
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC sprawcy - Szkoda na osobie.
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Mimo wszystko w tej sytuacji na Twoim miejscu odżałowałbym na prowizję
    > dla prawnika, bo może on tutaj sporo dla Ciebie wygrać.

    Dokładnie.
    Tym bardziej, że towarzystwa nie kwapią się do wypłaty czegokolwiek.

    Sam zaliczyłem taką sytuację zakończoną w sądzie. Dopóki nie miałem
    prawnika to mnie raczej olewano. Jak mecenas ze mną przyszedł to inaczej
    już to wyglądało.

    No i prawnik pozwoli ci rzetelnie oszacować roszczenie.

    Jeśli wożą Cię znajomi zbieraj rachunki za paliwo. W ogóle zbieraj
    rachunki na wszystko co się da w związku z urazem, rehabilitacją i
    zmianą trybu życia na skutek urazu.

    Szybki kontakt z prawnikiem i do przodu.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855