    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie opodatkowane?
    Date: Mon, 21 Feb 2011 16:32:15 +0100

    Użytkownik "NieJorgnijSię" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ijtrtt$pi4$1@mx1.internetia.pl...

    > Czyli mam rozumieć tak:
    >
    > 1,02.2007 zapłacili za mało o 1689,80
    >
    > 11.05.2007 dopłacili 1275,00
    >
    > więc brakuje 414,80 ... liczone od 1.02.2007 czy od 11.05.2007?
    >
    > Druga sprawa - a przedawnienie? Czy w tym wypadku to 10 lat?

    Zgodnie z przepisami liczy się tak.

    W dniu zapłaty pierwszej kwoty obliczasz odsetki. W Twoim wypadku zakąłdam,
    że wyniosły jak policzyłeś 2169,76 zł. Zatem z wypąłconych Ci 9.359,96 zł,
    w pierwszej kolejności odliczasz 2169,76 zł i zostaje Ci 7190,20 zł i takie
    Twoje roszczenie uregulowano. Do zapłąty pozostało im 1689,80 zł z
    odsetkami od 1.02.2007 roku do dnia zapłaty. I dalej liczysz to
    analogicznie. To, ze sobie odporiowadzają zaliczkę na podatek dochodowym,
    to już ich problem. Ty masz do ręki dostać pełną kwotę. Przedawnienie jest
    10 lat, wiec jeśli nie płacą, to skieruj sparwę do komornika i już.