  • Data: 2005-12-23 12:51:24
    Temat: Re: Odszkodowanie AC a faktura zakupu
    Od: maho <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    [2005-12-09 14:35], Tomasz Pyra napisał(a):
    [ciach]

    > Przeczytalem umowe AC Compensy (akurat taka mam na dysku) i nie ma tam
    > ani slowa o ustalaniu kwoty odszkodowania na podstawie ceny, a jedynie
    > na podstawie wartosci rynkowej oraz sumy ubezpieczenia.

    No właśnie, i jeżeli ubezpieczysz trabanta na 10tys (zakładając że
    wogóle ktokolwiek ci go ubezpieczy :) ), to jeżeli ci go ukradną nie
    dostaniesz 10tys, tylko tyle ile wynosiła wartość trabanta w momencie
    kradzieży. Chyba, że udowodnisz że wsadziłeś w niego jakieś elementy
    które podniosły jego wartość do rzeczonych 10tys.

    pozdrav

    maHo