    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Date: Tue, 16 Feb 2010 15:16:30 +0100

    On Tue, 16 Feb 2010 13:56:05 +0100, Jakub Witkowski wrote:

    >Jak słyszę, że posiadanie czegokolwiek, na co się normalnie zarobiło
    >lub choćby odziedziczyło, a nie np. dostało od Państwa w ramach
    >"sprawiedliwości społecznej" itp. to jakiś PRZYWILEJ, to mi się nóż
    >w kieszeni otwiera. Niezależnie, czy chodzi o bochenek chleba,
    >hulajnogę, mercedesa S-klasy czy dom.

    Zalezy .. ta ziemia na ktorej twoj dom stoi, to czyja byla 70 lat
    temu, i co sie z nia dalej dzialo ? :-)

    Poza tym wicie rozumicie - wy tu sobie wygodnie w ogrodku mieszkacie,
    a tam tysiace ludzi tloczy sie w autobusie.
    A wydziedziczyc imperialiste, przeniesc 10 km dalej, a tu sie
    wiezowiec postawi :-)

    J.