  • Data: 2003-08-20 11:16:44
    Temat: Re: Odsetki do mandatu??????????
    Od: "Adam Kozlowski" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbyszek S." <z...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bhvi5f$nh6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > NIe wiem czy można , ale był u mnie komornik
    > z U.S. przedstawił nakaz zapłaty mandatu na sumę
    > 200 zł plus jakieś opłaty na sumę 15 zł .
    > Pomiędzy mandatem , a zapłatą minęło ponad
    > dwa lata . Więc to chyba nie odsetki .
    > Zbyszek

    Z tego co wiem, ale moge sie mylic, odsetyki moga byc jak najbardziej
    naliczane.
    Druga rzecz nie plac bezposrednio komornikowi tylko na poczcie jak dajesz mu
    kase do lapy to nalicza sobie 6% wartosci, a jak na poczcie to tylko za
    przekaz...
    Ja tak mialem jak sie okazalo ze mam do zaplaty 6 tys. a jak przyszedlem do
    US i chciale zaplacic bezposrednio to wyszlo duzo wiecej....

    Adam