  • Data: 2007-10-23 22:37:47
    Temat: Re: Odrzucenie spadku
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Prawdę mówiąc nie da się zaprzeczyć - ale kiedy taki przypadek może
    > zajść?
    > Bo tak myślę, myślę, i wychodzi mi tylko jeden przypadek - darowizna
    > przed śmiercią większości majątku.
    > Dobrze piszę?
    > I co jeszcze?
    > :)

    Darowizna dużo wcześniej, ale dla najbliższego członka rodziny (nie pamiętam
    dokładnie kryteriów).

    Czyli jeżeli twoi rodzice podarują twojemu bratu mieszkanie i za 50 lat
    umrą, będziesz wtedy mógł się domagać połowy wartości tego mieszkania.

    Formalnie jest to "darowizna przed śmiercią", ale pewnie tego przypadku nie
    miałeś na myśli, więc uzupełniam.

    p. m.