  • Data: 2005-09-02 22:24:45
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc za zawartosc strony internetowej
    Od: "Kornik" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sądzę, że żadna, Spójrz na zawartość forów Onetu, Wybiórczej, WP i
    > dziesiątków innych.

    Przegladam tylko wybarcza, posty tam sa usuwane jesli nie sa zgodne z
    regulaminem.

    > BTW - czemu nie moderujesz forum? Pasują ci wypowiedzi czubów wszelakich?

    Popuscilem, poniewaz na poczatku wycinalem bezsensowne fragmenty i spotkalem
    sie z licznymi zarzutami cenzury itd... (choc tematy byly delikatnie mowiac
    debilne).
    Teraz nie mam watpliwosci, ze trzeba nad tym panowac; szkoda tylko ze odbylo
    sie to poprzez takie nieprzyzwoitosci.
    Caly problem "anonimowego" internetu dla gowniarzy i niespelnionych
    myslicieli, ktorym brakuje odwagi by sie podpisac - ale to juz ich
    zobowiazuje do sensownych wypowiedzi, wiec po co silic umysl.

    Pozdrawiam - Kornik

    Dziekuje za odpowiedzi, zakladam wiec, ze przy wspolpracy z policja nie
    spotkaja mnie przykre niespodzianki.