eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność rodziców za szkody wyrządzone przez dziecko › Re: Odpowiedzialność rodziców za szkody wyrządzone przez dziecko
  • Data: 2005-06-09 17:47:12
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców za szkody wyrządzone przez dziecko
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. napisał(a):

    > Bez przesady, korona dziecku z głowy nie spadła. Przeprosiła, wyjaśniła, ze
    > nieumyślnie i po sprawie.

    Co ty chłopie wypisujesz. mam nadzieję, że nie masz z dziećmi żadnego
    kontaktu i są to tylko twoje prywatne poglądy nie wprowadzane w życie
    praktycznie.
    Nauczyciel bo duży i silny może sześciolatka poniżać?

    > Powinnaś chyba przeprowadzić jakąś rozmowę z córką i wyjaśnić jej, że w
    > życiu czasem tak bywa.
    To znaczy jak bywa? że ktoś ją zgnoi a ona ma stulić uszy po sobie?
    Mamusia też nie pomoże bo się boi pani nauczycielki i innej mamusi?
    I że należy drugi policzek nadstawić?

    Wyznajesz teorie, które zostały nie dość, że skompromitowane wiele lat
    temu, to jeszcze wyśmiane razem z ich wyznawcami. Spuszczone do kibla
    razem z biciem, klęczeniem na grochu i leżeniem krzyżem na podłodze.

    Moralnie jest w porządku i nie ma się co tak bardzo nad sobą roztkliwiać.

    Moralnie jest w porządku i powinna zostać przeproszona przez niedouczoną
    belferkę, która nie zadbała o to, żeby zabawa odbywająca się pod jej
    nadzorem nie była źródłem jakichkolwiek szkód.

    MAc