  • Data: 2004-10-12 21:06:52
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc (pies)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Katarzyna Sokół wrote:

    > Dziekowac dziekowac... jak wygram to na pewno poinformuje ze pies jest juz
    > prawnie moj. Lacznie z oplaceniem podatku (1 PLN/ rocznie) :-))

    Ja tam cieszę się, że jestem kociarz ;) Mniej kłopotów ;-P

    Ale z opisu sądząc tego psa bym polubił - inteligentny, z charakterem...
    I nie szczekliwy! Nono... Prawie kot ;->

    W sumie przy takim jego charakterze może jednak daj mu zamieszkać u
    siebie? Sprawia wrażenie mniej kłopotliwego od znacznie mniejszych psów...