    Date: Fri, 24 Sep 2010 11:16:03 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpis KRS

    W dniu 23-09-2010 18:32, Alek pisze:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

    > Juz podrożało? Chwilę temu było to 70 zł.
    > A faktycznie tu: http://www.krsekspres.pl/cennik widzę 29 zł.

    Kolega pisał "Pragnę skorzystać z firm oferujących załatwienie odpisów z
    KRS za 100 zł." 100zł to nie 70 zł ani 29 zł.
    Może kłamał?
    Nie wiem, nie korzystam, nigdy mnie to nie interesowało, ja odniosłam
    się do tego co pisze, nie robiłam badań rynku.
    Czemu nie podasz po prostu koledze namiaru na tańsze firmy niż te za 100zł?

    Uważasz, że stówa za odpis - czyli 70zł za fatygę (nie 12, nie 29 -
    siedemdziesiąt) to jest rozsądna cena?
    Jak nie, to cała reszta Twoje postu jest do zwinięcia w trąbkę i
    rozważenia znaczenia słowa "czopek".

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813