    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: fotografowanie w sklepach
    Date: Wed, 16 Oct 2002 18:33:54 +0800

    In article <aoj9hn$n86$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:
    >:-) we Włoszech żeby Ci pozwolono fotografować musisz coś kupić ciekawa
    > jestem jak jest właśnie w Polsce ?
    > Chciałam fotografować maski przepiękne a tu ups Włoch nie pozwolił ale gdy
    > tylko zakupiłam :-) był cudowny , uprzejmy , sam mi wyszukiwał co
    > piękniejszą :-)

    Czytalem na tej grupie ze kogos tam ochroniarz pobil za robienie zdjec
    aparatem cyfrowym (moze probowal mu wyjac film?). Natomiast moja kobiete
    spotkala agresja pana ze znanej sieci komfort, ktory na zdjecia (paneli
    podlogowych i dywanow) nie pozwolil, argumentujac ze on u Niej w prywatnym
    domu nie fotografuje. Nic to ze juz tam nigdy i nic nie kupimy, ale lubie
    wiedziec na czym sie stoi, bo jak widac praktyka zabraniania jest dosyc
    czesta.

    --
    Marcin