    From: ctalkep <f...@d...hjh>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Odp: problem z umową
    Date: Tue, 10 Aug 2004 11:07:15 +0200

    Dnia Tue, 10 Aug 2004 10:20:37 +0200, brett napisał(a):

    > Jest taka sprawa że dziewczyna wziela ode mnie wszystkie papiery
    >
    > dziewczyna t.j. urzędniczka?

    tak urzedniczka

    > to się nie liczy co urzędniczka sobie gada. Jak coś chce, ma cię wezwać na
    > piśmie
    >
    > Proponuję już teraz słać do urzędu skargi na opieszałość, wnioski o
    > przyspieszenie sprawy, zapytania, czemu siętak guzdrząz tym samochodem itp.
    >
    > I nie gadać osobiście, tylko na pismie. Na piśmie będą się bali takie
    > głupoty opowiadać, że masz im noweą umowę zrobić.

    Byłem dzisiaj u kierowniczki urzędu i powiedziała mi że mam jechać do
    niemca żeby korekte podpisał albo wysłać pocztą i czekać aż odeśle mi
    podpisaną bo inaczej mi nie przedłużą dowodu. Powiedziała mi też że moge
    złożyć jakieś pismo w związku z tą sprawą ale to i tak idzie do tej
    kierowniczki. Jedyne co zostaje zrobić to chyba do starosty osobiście
    się przejść. Jakie przepisy dotyczą takich spraw, KC czy kodeks jakiś
    inny?