eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolicjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;) › Re: Odp: Odp: policjant proponuje badanie psychiatryczneprzesluchiwanemu ;)
  • Data: 2009-12-01 15:02:31
    Temat: Re: Odp: Odp: policjant proponuje badanie psychiatryczneprzesluchiwanemu ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Tak zupełnie na poważnie -- naprawdę nie znasz okoliczności, a stawiasz
    > dość kardynalne tezy ;-)

    Wiesz, równie dobrze inicjator wątku mógłby całą historię w ogóle zmyślić.

    Oczywistym jest, że moja opinia jest uwarunkowana założeniem, że napisał
    całą prawdę, samą prawdę i tylko prawdę ;) ale bez takiego założenia
    (przy braku oczywistych sprzeczności) jakakolwiek dyskusja na grupie
    dyskusyjnej nie miałaby sensu, czyż nie?