  • Data: 2005-12-18 10:59:13
    Temat: Re: Odp: Odp: co im mozna zrobic?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz napisał(a):
    > Rzeczywiście...
    > Nie jestem prawnikiem, ale przepisy wydają się jakis niedzisiejsze:
    >
    > "Art. 135. Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu
    > detalicznego lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą
    > towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny
    > odmawia sprzedaży takiego towaru,
    > podlega karze grzywny. "
    >
    > Faktycznie w czasach, kiedy paniusia w państwowym sklepie chowała mięso pod
    > ladę, żeby sprzedać znbajomym, to miało jakiś sens.

    Chodzi tez o to, zeby nie dochodzilo do sytuacji kiedy na wystawe
    wstawia sie towar z niska cena, a jak chcesz go kupic to sie dowiesz ze
    sie nie da, bo to "tylko reklama", czy cos w tym rodzaju.

    Natomiast prawda jest taka, ze do takiej sytuacji jak w tym Lidlu nie
    powinno dojsc - i to bez zadnych regulacji prawnych :)

    Jak dla mnie to "bez laski". Jak nie chce sprzedac towaru to niech spada
    na drzewo - zapewne w okolicy sa jeszcze inne sklepy ktore chetnie
    sprzedadza towar.