  • Data: 2004-10-26 22:02:54
    Temat: Re: Odp: Odp: Zmuszanie uczniow do sprzatania szkoly po lekcjach
    Od: "Hajenus" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > społeczeństwo.
    >
    > A co system oświaty winien, że coraz więcej rodziców zaprzestaje tak
    naprawdę
    > wychowywania swoich własnych dzieci, poświęcając im coraz mniej czasu?

    Winien ,bo tkwi w strukturach, z minionej epoki, programy wychowawcze
    wzorowane na "Służba Polsce". Mentalnosc nauczycieli, szkoda gadac.
    Archaiczna Karta Nauczyciela ,na ktorą powołałes sie. Mierni dyrektorzy,
    ktorzy potrafia przewaznie kombinowac, na "zielonych szkołach", wyjazdach,
    ksiazkach, ubezpieczeniu itp...I Ty mowisz o wychowaniu przez prace???

    > Poza tym jak tak patrzysz na nasze społeczeństwo, to aż klęskę, katastrofę
    > widzisz? Ja na przykład na ulicach widzę całe rzesze wspaniałych, mądrych,
    > kulturalnych młodych ludzi, mających dość dobrze poukładane w głowie,
    śmiałe
    > plany na przyszłość i piękne marzenia.

    Tez widze, szczegolnie w Sejmie, w samorzadach, widze tych młodych ludzi bez
    pracy, tych co maja prace to tak mniej wiecej około 35 roku sa juz tak
    zmeczeni ,ze chcieliby na Emeryture....Widze wreszcie ten wyscig "szczurów "
    w szkołach srednich i na studiach, widze narkomanow...

    > Uważam, że prawidłowo wychowane dziecko wykonuje obowiązki nałożone przez
    > opiekunów bez szemrania, poczucia krzywdy i oczekiwania osobistych korzyści.

    A ja widze mojego Syna jako fantastycznego faceta, ktory oprocz dobrego
    wychowania zdobędzie takie umiejetnosci, że nie bedzie musiał wykonywac
    polecen bez szemrania...

    Pozdrawiam
    Hajenus