    From: dexth <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa obslugi brudasom
    Date: Sat, 19 Jan 2008 03:04:40 -0800 (PST)

    On 19 Sty, 11:43, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > budka z piwem?

    Niekoniecznie . Takie sytuacje sie niestety zdarzaja np. w urzedach.
    Trudna sytuacja, co ma odmowic zlatwienia petenta? Trzeba jakos
    przebolec, pozniej przewietrzyc pokoj i juz. Latem mozna szerzej okno
    otworzyc, jak tylko ten klient wchodzi. Jednak nie zalecal bym zbyt
    duzej demonstracji. Pozostaje liczyc, ze ktos znajomy takiej osobie
    cos powie, ale czy to cos pomoze? Nie wiem, skoro do tej osoby jeszcze
    to nie dotarlo.
    pozdr dexth