eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa naprawy przy wykorzystaniu części klienta › Re: Odmowa naprawy przy wykorzystaniu części klienta
  • Data: 2008-03-12 17:01:04
    Temat: Re: Odmowa naprawy przy wykorzystaniu części klienta
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Ostanio z racji jakiejs tam awarii oddalem jeden z moich aparatow
    > fotograficznych do serwisu i procz samej awarii opisalem inne problemy,
    > ktore wystepowaly (na skutek zuzycia).
    >
    > Serwis naprawe wycenil, jednak sprawa stanela w miejscu, gdy okazalo sie,
    > ze jednej czesci nie maja i poki jej nie dostana nie sa w stanie nic
    > zrobic.
    > Spytalem czy poradziliby sobie gdybym rzeczona czesc (oryginalna) im
    > dostarczyl - odpowiedz byla przeczaca. Oni naprawiaja tylko swoimi
    > czesciami i moimi widocznie gardza ;-)
    >
    > Jak to jest? Maja prawo odmowic takiej naprawy?

    To naprawa gwarancyjna, lub chociaż w części gwarancyjna? Jeśli tak, to
    jest problem formalny z ustanowieniem gwarancji na wykonaną naprawę.

    Oprócz tego serwis może mieć zakaz używania części klienta nadany przez
    centralę - albo ze strachu przed czymś (zapewne formalnym), albo właśnie
    w celu wymuszenia dodatkowego zarobku na sprzedawanych (!) częściach.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1