eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa konsumentowi przez przedsiebiorce prawa do zwrotu towaru kupionego na odleglosc a zastaw na zakupionej rzeczy. › Re: Odmowa konsumentowi przez przedsiebiorce prawa do zwrotu towaru kupionego na odleglosc a zastaw na zakupionej rzeczy.
  • Data: 2015-09-07 11:04:41
    Temat: Re: Odmowa konsumentowi przez przedsiebiorce prawa do zwrotu towaru kupionego na odleglosc a zastaw na zakupionej rzeczy.
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu niedziela, 6 września 2015 13:04:27 UTC+2 użytkownik ?ćęłńó?Ľż napisał:
    > Sklep internetowy odmawia konsumentowi prawa do zwrotu towaru, bo tak
    > (szczegóły nieistotne).
    > Potwierdzenie odmowy dwukrotnie w piśmie.
    > Czy K.C. (lub inna ustawa) pozwala konsumentowi na zastaw na zakupionym
    > towarze do czasu wyegzekwowania od sprzedawcy (np. na drodze sądowej) zwrotu
    > zapłaconej kwoty ?
    > Przy zaistniałym sporze, odsyłając przez dokonaniem zwrotu zapłaty konsument
    > ryzykuje, że sprzedawca pie....nie młotkiem lub podłączy 1kV i powie "takie
    > zniszczone przyszło".

    Po prostu pudełko z przesyłką otwiera się przy doręczycielu
    i ewentualnie testuje. Robią to obie strony - kupujący i sprzedający.
    W razie kłopotów sporządza się notatkę opisującą przyczynę reklamacji
    lub jej odrzucenia.

    Jeśli produkt JEST specjalizowany to lepiej nie kupować go
    przez internet ale w sklepie lub u producenta.

    Andrzej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1