eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa Polkomtelu informacji o nabitych w butelkę klientachRe: Odmowa Polkomtelu informacji o nabitych w butelkę klientach
  • Data: 2013-07-09 19:49:32
    Temat: Re: Odmowa Polkomtelu informacji o nabitych w butelkę klientach
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 09 Jul 2013 18:25:35 +0200, SJS napisał(a):

    To:

    >>> jaka
    >>> liczba ich abonentów była obciążana bez ich woli płatnymi SMSami?

    I to:

    > po ilości zgłoszeń reklamacji o pobieranych
    > nienależnych opłatach za ... przychodzące SMSy

    To mogą być, w skrajnym przypadku, zbiory rozłączne.

    Nie dość, że obsługa telefonu cię przerasta, to jeszcze nie umiesz zadawać
    właściwych pytań.

    Teraz powoli: na pytanie, które zadałeś, operator nie potrafi odpowiedzieć.
    Na pytanie, które chciałeś zadać - nie ma obowiązku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1