    From: slawol <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odbiór listu poleconego z wojska
    Date: Tue, 05 Oct 2004 11:09:57 +0200

    > Franek Kowalski wyrzeźbił:

    > Art. 224. Kto wbrew obowiązkom wynikającym z ustawy lub przepisów wydanych
    > na jej podstawie:
    > 6) nie dopełnia w określonym terminie wojskowego obowiązku meldunkowego,
    > 7) zmienia miejsce pobytu bez uzyskania zezwolenia dowódcy jednostki
    > wojskowej,
    > 8) opuszcza terytorium Państwa lub przebywa za granicą bez zezwolenia
    > organów wojskowych,
    > podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
    >
    > Art. 225. 1. Kto bez usprawiedliwionej przyczyny:
> [...]

    pozdr

    A co do listu poleconego, prawdopodobnie słuszałeś o tym:

    Art. 139. § 1. Jeżeli strona, nie podając nowego adresu, zmienia miejsce
    zamieszkania lub nie przebywa pod wskazanym przez siebie adresem, pismo
    wysłane pod tym adresem uważa się za doręczone.

    Trudno powiedzieć czy ma to zastosowanie w twoim przypadku.