  • Data: 2008-09-16 19:08:34
    Temat: Re: Od 7 mies. nie mogę doprosić się faktury...
    Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Sep 2008 20:43:13 +0200, KsZZysiek
    <k...@n...tlen.pl> wrote:

    >Od kiedy to faktura jest potrzebna do odliczenia ? Odlicza się wydatki,
    >wiec powinna wystarczyc umowa + dowod wpłaty. Faktura nie jest zadnym
    >dowodem, ze zapłaciłes w danym roku podatkowym.

    W ustawie stoi, że faktura jest jednym z wystarczających dokumentów,
    więc najłatwiej mi gromadzić faktury... I owszem, wg ustawy jak
    najbardziej jest dowodem, było to swego czasu "wałkowane", chyba nawet
    tutaj, na tej grupie...
    A dowodu wpłaty też nie mam, płaciłem przelewem przez Internet. Zawsze
    tak płacę, nie przewidziałem sytuacji że będę miał problem z
    otrzymaniem faktury....
    --
    A.