  • Data: 2006-12-16 21:21:17
    Temat: Re: Ochrona wizerunku, a zdjęcia na fotoblogu.
    Od: "Swider" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cuma napisał(a):
    > A nie najprostszym wyjsceim jest pytanie...
    > -Czy moge pani / panu zrobic zdjecie?

    Ta... to rozwiązanie jest bardzo proste, co więcej bez Twojej
    podpowiedzi brałem już je pod uwagę, tylko niemożliwe do
    zastosowania w przypadku dużego zbioru zdjęć już zrobionych (a
    robiłem je bez zamiaru publikacji)

    pzdr
    KUBA

    PS.
    Jak juz to pytanie winno brzmieć: czy mogę to zdjęcie
    rozpowszechnić, bo posiadać czyjeś zdjęcia to chyba można.