  • Data: 2011-06-03 18:00:11
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych, a lista obecności
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale pomijasz drobny składnik o którym już pisałem: PRZED KIM ma
    > chronić ochrona danych osobowych?

    No właśnie jej bezsens jest tak ogromny, że ni wuja nie rozumiem,
    zwłaszcza jeśli zastosować lansowaną tu tezę, że dana osobowa to coś, co
    pozwala mi się dowiedzieć jakieś mityczne ,,więcej'' o danej osobie.
    Czyli nie ustalić kto jest kto wołając Wacek Kiepawy, ale nie wiem...
    poznać rozmiar jego penisa? Na mój gust taka interpretacja jest nieco
    dziwna. Jak zresztą ta cała ustawa....

    Kursanta przed kursantem, którego widzi i ma z nim fizyczny kontakt?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek