  • Date: Sat, 26 Jan 2008 23:01:52 +0100
    From: smerf <s...@a...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona danych osobowych ???

    Maddy pisze:

    > [ciach]

    > Nie "co chce". Nabroiłeś, podpadłeś im więc teraz oni zatrzymają Twoje
    > dane w bazie żebyś nie mógł sobie założyć drugiego konta.
    > "Tych klientów nie obsługujemy".
    > Swoja drogą "za darmo" się takiej opinii nie zyskuje...
    >

    > Maddy

    A ja taka opinie zyskalem w allegro za darmo - po prostu w pewnym momencie zostalem
    poproszony
    o przeslanie im kopii dowodu osobistego. Poniewaz odmowilem moje konto zostalo
    zawieszone.
    Na prosbe o skasowanie konta i danych dostalem takiego samego maila. Korespondencja z
    nimi trwala dlugo
    stracilem wiele nerwow i czasu, nic sie nie udalo wskorac - w koncu wyslalem im skan
    swojego dowodu
    to otrzymalem maila ze oni chca poczta tradycyjna. I to wszystko, tyle zachodu po to
    by skasowac maila
    Konto mam nadal zawieszone, nie skasowane, sprawe odlozylem na pozniej jak bede mial
    wiecej czasu
    na sprawe w sadzie lub interwencje w GIDO.