    From: "Edel" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obraźliwy komentaz na Allegro
    Date: Mon, 15 Jan 2007 18:25:48 +0100

    Mozesz dochodzic swoich roszczen jezeli udowodnisz, ze ten komentarz nie
    tylko zszargal Twoja dobra reputacje, ale takze narazil Cie na straty
    finansowe, poniewaz straciles potencjalnych klientow na Allegro.
    Nie wiem jednak, czy nie bedzie to "skorka za wyprawke". Skladajac pozew
    cywilny jestes obowiazany wplacic czesc kwoty odszkodowania jakiego zadasz.
    Mysle, ze dobry adwokat takze bedzie Ci przy tym niezbedny, nie wiem zatem -
    czy warto? Olej gnoja - on sie nie wzbogaci a ty nie zbiedniejesz.

    Pzdr
    Edel