    From: "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek posiadania logów przez ISP - podstawa prawna?
    Date: Fri, 29 Aug 2008 13:35:39 +0200

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał
    > No to wynika z tego (swego czasu temat też mnie interesował ze względu na
    > posiadanie sieci blokowej) że nie trzeba.

    To teraz pytanie: czy w ogóle może gromadzić? Pewnie tak, chyba, żeby uznać
    to za dane osobowe (gdyby logi identyfikowały klienta).

    Zresztą, już kiedyś poruszyłem kwestię poczty elektronicznej i tego typu
    danych. IMO Taki admin w zasadzie jest obowiązany chronić ją jedenie jako
    dobro osobiste i tylko mógłby cywilnie odpowiadać za jej ujawnienie.
    Zakładając, że nie łamie zabezpieczeń, nie włamuje się do systemu, po prostu
    posiada te dane jako admin.

    Ale teraz, komu admin może udostępniać logi (zakładając jednak, że je
    gromadzi)? Na jakiej podstawie, nie mógł by ich publikować na prawo i
    lewo...?