    From: Patryk Włos <p...@i...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Obowiazek policji
    Date: Thu, 12 Feb 2009 13:35:50 +0100

    To chyba najlepsze rozwiązanie, i to nie tylko tego problemu. Niestety
    nierealne.

    > Jesli przepisy sa utopijne, to jedynym chyba wyjsciem jest urealnienie
    > przepisu.
    > Bo co z tego, ze nazwiesz prawnie "obowiazkiem", skoro realizacja jego
    > jest awykonalna?
    > Co komukolwiek z prawa, które niby formalnie istnienie, ale
    > skorzystanie z jego zapisow jest niemozliwe?

    Dobrym rozwiązaniem byłoby walenie po powiedzmy 1.000.000 PLN kary od
    każdego poważnego, instytucjonalnego przewinienia, oraz powiedzmy po
    10.000 PLN od każdego indywidualnego przewinienia pojedynczego
    funkcjonariusza.

    Nie wiem, czy akurat ten, ale na pewno wiele problemów by to rozwiązało.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com