  • Data: 2009-04-06 14:02:51
    Temat: Re: Obowiazek meldunkowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaro pisze:

    > Czyli po prostu ide z umowa i starym dowodem osobistym do urzedu (ta sama
    > gmina) i prosze o zameldowanie?

    Tak. Jeśli meldujesz się na pobyt stały, to wcześniej musisz się
    wymeldować ze starego miejsca zamieszkania (zameldowania właściwie).

    > A jakbym chcial sie zameldowac u rodziny, tez ta sama gmina, to co musze
    > przyniesc?

    Jeśli u rodziny nie posiadasz tytułu prawnego do mieszkania na
    piśmie, to idziesz z kimś z rodziny, kto taki tytuł posiada i meldujesz
    się. Osoba, z którą przyszedłeś, poświadcza na druczku, że w tym lokalu
    przebywasz.

    --
    Liwiusz