  • Data: 2020-04-06 17:02:49
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2020 o 11:55, RadoslawF pisze:

    > Jasne, nie mam nic innego do roboty tylko czytanie specyfikacji
    > technicznych telefonów których nie chce kupić.

    Czyli proponuję ustalić, ze temat jest zamknięty - telefony bez agpsu
    obecnie nie istnieją - zaewne ciężko nawet chipy znaleźć w hurtowej ilości.

    > Wydumane problemy to twoja niezdolność do przyznania komukolwiek racji.
    > Przelot samolotem do USA też nie jest usługa płatną, no chyba że
    > chodzi o konieczność zapłacenia za bilet. I to niezłe podsumowanie
    > twojej argumentacji.

    Sorry - ale smartfon bez transmisji danych i karty sim jest nieco
    wydumanym przypadkiem.

    Tak - przyznam ci rację - dla pewnych przypadków jak przedpotopowie
    telefony bez karty sim i pakietu danych. Wtedy rzeczywisćie AGPS nie
    działa. Natomiast dla każdego z losowej próby 100 smartfonów będzie
    działać.

    --
    Shrek