    Date: Thu, 13 Sep 2012 11:58:24 +0200
    From: medea <x...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek alimentacyjny dziadków

    W dniu 2012-09-12 22:59, witek pisze:

    > może. W praktyce wyglada tak, ze jak sie do sądu wystąpi to w zasadzie
    > sąd nie ma innej możlwosci jak alimenty zasądzic.
    > Ani o skali, ani o wyjatkach wiele nie wiem.

    Dzięki! Aczkolwiek brzmi to nieco kuriozalnie. Rozumiałabym, gdyby
    sytuacja materialna dziadków była bardzo dobra, ale pociągać do
    alimentów emeryta?
    Czy inni członkowie rodziny, np. brat albo siostra, też są obarczeni
    odpowiedzialnością za ewentualną niewydolność alimentacyjną brata (ojca
    dzieci)?

    Ewa