    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obajtek bez majtek
    Date: Tue, 30 Apr 2024 16:47:31 +0200

    W dniu 30.04.2024 o 14:32, J.F pisze:
    > Teraz modne skarzenie członków zarządu o spowodowane straty.
    > Mają ubezpieczenie OC od tego, opłacane przez spółke,
    > to są grube pieniadze do odzyskania :-)
    >
    > Ale byc moze kosztem innej "państwowej" spółki, tzn ubezpieczyciela
    > :-)
    >
    > J.

    Teraz zdaje się w modzie przede wszystkim zwykle pieprzenie zwykłych
    farmazonów pod publiczkę. Jak oni sobie wzajemnie za złe rządy zaczęliby
    zabierać majątki to byłby najzwyklejszy koniec układu "Biedronka <->
    Lidl"  które to na ich modłę udając że ze sobą walczą tylko się
    wzajemnie promują spychając konkurencję na margines.
    Natomiast co do prawnych aspektów takich spraw, osobiście nie słyszałem
    aby członkowie zarządów spółek skarbu państwa zawierali ubezpieczenie OC
    z racji pełnionej funkcji.