  • Data: 2006-11-05 21:28:53
    Temat: Re: [OT]Re: pomórzcie rowerzystom
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    c...@p...onet.pl napisał(a):

    > No właśnie. Zainicjowałem ten post na grupie pl.soc.prawo, ponieważ uważam, że
    > tutaj szybciej i w sposób bardziej rzeczowy potoczy sie dyskusja zmierzająca do
    > wyjaśnienia czy impreza w rodzaju Masa Krytyczna łamie czy też nie przepisy (na
    > pl.rec.rowery dyskusja jest zbyt przesycona rowerowym szowinizmem no i zakres
    > zainteresowań jakby mniej predysponował do orzekaniaw sprawie:) Ale widzę, że
    > tu wszyscy z kolei kierowcy ;) i wyrok juz wydaliście.

    ???
    Wlasnie nie, i dla tego zawsze będę tępił głupotę, przez która cierpi
    pozniej reszta rowerzystów.
    Co do zgromadzen nie bede sie wypowiadal, ale na moje oko, to jednak
    bylo zgromadzenie, poniewaz byly informacje o spotkaniu. Jesli by bylo
    to spotkanie przypadkowe, bez nawolywania na plakatach itp, to moze, ale
    bylo inaczej z tego co widze.

    Natomiast mi chodzilo o utrudnianie ruchu drogowego (pomijajac brednie
    na stronach o tym ze sie jest ruchem drogowym). Zauwaz, ze w kodeksie
    drogowym jest jasno okreslone jak i gdzie mozna jezdzic rowerem, grupa
    rowerow itp. A z tego co widac na zdjeciu, to 'rumakowania' sie
    zachcialo i jechali po ulicach jak bydlo wypuszczone z zagrody...
    A pozniej sie dziwic owej nienawisci dwustronnej (ba trojstronnej, bo
    piesi tez nie przepadaja za rowerzystami).
    Naprawianie swiata nalezy zaczac od siebie...

    pozdrawiam,
    Przemek O.