  • Data: 2008-04-09 06:52:11
    Temat: Re: [OT] Re: faktura proforma i problemy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 08 Apr 2008 23:24:59 +0200, flanker_ napisał(a):

    > Tak jest. Osoba w kiosku działa jako usługodawca.

    To w kiosku świadczy się jakieś usługi? A ja myślałem, że tam się tylko
    sprzedaje towary.

    > Osoba wyprzedająca własny
    > majątek nie działa jako podatnik VAT nawet jesli prowadzi dzialalnosc
    > gospodarczą

    Prosiłbym o precyzję. Sprzedawca i właściciel kiosku sprzedaje *własny*
    majątek. Te zapałki należą do jego majątku od momenty gdy kupił je w
    hurtowni. Nie słyszałem jeszcze o wypadku żeby jakiś kiosk prowadził np.
    sprzedaż komisową zapałek