    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Date: Thu, 21 Jul 2022 10:43:01 +0200
    <a...@g...com>
    <62d3ca74$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <b64BK.390347$70_9.370372@fx10.ams1>
    <a...@g...com>
    <PvHBK.245191$MWc5.112676@fx06.ams1>
    <14imobbeehs9p$.12xtvmw6jv5$.dlg@40tude.net>
    <YT0CK.373614$B0_9.325416@fx13.ams1>

    Dnia Thu, 21 Jul 2022 00:14:48 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    corka-poslanki-pis

    > No ale istotne jest, czy mamusia robi dla tej córki wyjątek, bo jesli
    > nie to w zasadzie o co chodzi?

    Czytałeś podlinkowany tekst?

    "Kasia jest dorosła, ma już 34 lata, nie jest politykiem. Dzieci polityków
    nie mają łatwo, więc nie chcę, żeby przez pryzmat moich wyborów moje dzieci
    były oceniane. Dzieci są dla mnie najważniejsze. Moi rodzice tak mnie
    wychowali, że mogłam dokonywać swoich wyborów i ja też staram się im na to
    pozwalać.

    Beata Mateusiak-Pielucha
    Posłanka PiS"

    Z drugiej strony Kasia używa sobie na Bali, więc trudno zaproponować jej
    deportację, tak jak tym wszystkim wykolejeńcom, którzy - jak powiada pani
    posełka - nie uznają "ważnych dla Polaków wartości".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl