    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Oszukany na allegro
    Date: Fri, 31 Mar 2006 22:09:04 +0200

    Cyberix napisał(a):
    > Mam kumpla który zarabia około 2700 na ręke a jak ma kupić cokolwiek, np.
    > mysz do komputera to przeleci wszystkie sklepy i potem sie chwali ze kupil
    > za 28 zł a noramlnie to chcieli 30 albo nawet 35 (za różne modele) ...
    > coż... abstrachując od oszustów - chciwość ludzka nie zna granic.

    No cóż... wprawdzie to w ogóle NTG, ale podam przykład pewnego znajomego
    (dość dobrze usytuowanego materialnie), który miał zamiar kupić coś od
    mojej firmy - wartość ok. 3500,- netto. Dorwał jednak mojego dostawcę
    (po tym przypadku - byłego) i kupił detalicznie po cenie niższej od
    zaproponowanej przeze mnie o... 12,- zł netto! Dodam, że jako znajomemu
    doliczyłem mu marżę ok. 1% plus koszty transportu. Okazało się, że do
    pełni szczęścia zabrakło... instalacji urządzenia (która w moim
    przypadku była wliczona w cenę - wszak robiłem po dobrej znajomości).
    Niestety sam nie dał sobie z tym rady i zwrócił się o pomoc do mnie.
    Dlaczego? Bo aby sprzedawcę poprosić o tę usługę musiałby dołożyć
    ok.200,- zł + koszty dojazdu. Wykonałem mu tę usługę za 200 zł na
    miejscu i... nasze drogi się rozeszły. Ale chyba nie żałuję.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____