  • Data: 2004-12-03 00:05:03
    Temat: Re: ODMÓWIONO MI WYDANIA PARAGONU ZA ZAKUPIONY TOWAR:(
    Od: kukua<r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kukua" napisał w wiadomości
    >
    > Nie ma.

    > Jak się tak zastanowić, to w sumie się jej bardzo nie dziwię :-))

    no przeciez nie powiedziałam jej : "babo cos mi za duzo policzyłas"

    tylko : " czy mogłabym prosic o paragon" a ta mnie zezwała hehe

    mogła mi wyjasnic ze nie musi miec kasy fiskalnej a nie zachowywac
    sie jak prymitywny babol.

    swoja droga mnie oszukała ;)
    ale chciałam zapytac tylko o te kasy- dzieki za odp.

    czyli jak ona rozlicza sie z dochodów?

    -> http://usenet.pomocprawna.info