  • Data: 2013-10-12 23:14:18
    Temat: Re: OC i "znikajacy samochod"
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:5ae3a592-454d-4ea5-9e6e-440eeaed30dd@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 12 października 2013 20:06:08 UTC+2 użytkownik HANA napisał:

    > Ubezpieczyciel straszy ze jak wypowie umowe OC to go fundusz gwarancyjny
    > bedzie scigal.

    Czy ktoś zna kogoś, kogo ścigał UFG? Bo ja tylko słyszę zewsząd opowiastki,
    ale po zweryfikowaniu ich okazuje się to kolejną legendą urbana :>

    L.

    A tu akurat mnie scignal co prawda jakies 15 lat temu ale jakos tak wyszlo
    ze dzien (slownie 1 dzien) nie mialem OC wg. przepisow i drapneli mi cos ze
    3500 pln

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl