  • Data: 2008-06-13 09:57:38
    Temat: Re: OC i AC w Link 4
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W napisał(a) :
    > Mam zamiar ubezpieczyć swoje autko link 4
    >
    > Dotychczas miałem tylko OC + NW, ale wczoraj otrzymałem "specjalną" ofertę
    > dla przedłużających umowę i dostanę dodatkowo AC dopłacając jedyne 85 zł !!
    > na pół roku (2 raty po 85 zł więcej niż jak bym brał tylko OC + NW).
    >
    > Babka mówiła że to jest normalne AC nie tylko od szyb, ale też od kradzieży
    > oraz kolizji.
    >
    > Mam pytanie czy ktoś z kolegów juz sie tam ubezpieczał i jak wygląda sprawa
    > z ewentualnymi odszkodowaniami?

    Ubezpieczał. I kończy współpracę z tymi oszustami. Jestem w
    trakcie tworzenia pozwu. To jest banda debili i złodziei.
    Uszkodzono mi samochód na parkingu. Wycena z kosmosu z cenami na
    20% wartości nowych elementów. Antydatują pisma, nie dotrzymują
    własnych regulaminowych terminów, nie odpowiadają na faksy, ani
    na listy polecone. Bo brak odpowiedzi przez 2 -3 miesiące można
    uznać za zamierzony, prawda?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B