  • Data: 2007-08-14 06:18:03
    Temat: Re: OBRONA KONIECZNA (nożem) - jakie prawa ma napadnięty?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 Aug 2007 23:30:25 -0500, witek napisał(a):

    > Widziałem już delikwentów wyprowadzanych w kajdnakach z autobusu.
    > za głupi bilet masz zasraną historię i nikt cie nie zatrudni. Każdy boi się
    > tego jak ognia, bo przez następne kilka lat będzie śmieci woził bo nikt go
    > nigdzie nie przyjmie do pracy.

    To coś się w tej sprawie zmieniło? Bo jeszcze tak 20-15 lat temu robota
    przy wożeniu śmieci, to była dobra i pewna praca zapewniająca całkiem
    rozsądne utrzymanie rodziny. Ze względu na bardzo silne związki zawodowe
    ktoś kto do nich nie należał miał małe szansę na dostanie takiej pracy,
    ale jak już się załapał to był praktycznie niezwalnialny.