  • Data: 2020-05-01 11:59:50
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/400-ton-sprzet
    u-medycznego-w-na
    > jwiekszym-samolocie-swiata-to-niemozliwe,1012659.htm
    >
    > "7 kwietnia Polska Agencja Prasowa cytowała komunikat KGHM Polska
    > Miedź o sfinansowanym przez tę spółkę, wspólnie z Grupą Lotos,
    > zakupie i transporcie sprzętu medycznego z Chin: "Na wypełnionym po
    > brzegi pokładzie, mieszczącego aż 400 ton ładunku samolotu, znajdzie
    > się nawet 7 milionów maseczek typu P2, kilkaset tysięcy kombinezonów
    > ochronnych i kilkaset tysięcy przyłbic" - poinformował KGHM.

    CZyli tutaj jakis niedorzecznik chciał skłamac, zmanipulować podajac
    liczbe 400ton która to liczba robi duze wrazenie.
    Zrobił to zrecznie bo rzeczywiście nie napisał o 400tonach ładunku tylko
    o ładownosci.

    > Dzień później na Twitterze Ministerstwo Aktywów Państwowych podało,
    > że po świętach "wyląduje kolejny transport sprzętu medycznego
    > zakupionego przez @kghm_sa i @GrupaLOTOS. Aż 400 ton środków do
    > walki z #koronawirusem dostarczy wynajęty specjalnie do tego
    > największy na świecie samolot Antonow An-225 Mrija". Ten wpis podał
    > dalej wicepremier Jacek Sasin, szef MAP."

    A tu trafił się baran który na te manipulacje sie złapał...
    Jak widac nawet politycy sa bezbronni przeciw manipulacjom a co dopiero
    zwykły Kowalski co to promocji w biedrze nie umie dobrze wyliczyc
    (zwłaszcza obecnie... ;-))))

    > Kiedy sprawa się rypła, tonaż zamienił się w objętość.
    > Słyszałem o równoważności masy i energii, ale równoważność ciężaru i
    > objętości to jednak nowość.

    To sie nazywa gestosc ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.