    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Date: Tue, 21 Mar 2017 20:37:40 +0100
    <58d17638$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu .03.2017 o 19:51 Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Dobry towar ie potrzebuje kretyńskiej reklamy.

    Producenci wierzą, że towar bez reklamy nie istnieje :)

    Tyle, że reklamy w TV sprawiają wrażenie dzieł przygotowanych na konkurs
    "czyja reklama najbardziej idiotyczna".
    Do rzadkości należą zwyczajnie inteligentne, to wręcz towar deficytowy.

    Nawet reklamy Żabki w tej sytuacji stają się miłym przerywnikiem :)

    Ciekawostka polega na tym, że badania skuteczności reklam są "wykonywane"
    (czyli wyniki wyssane z palca) przez samą branżę, zawsze im wychodzi
    wielki wpływ na sprzedaż. Nikt nie podcina gałęzi...

    Ciekawym zjawiskiem są też modne ostatnio reklamy "społeczne".
    Niby że nieważny produkt, ważne przesłanie.
    Przykładem reklama "czy ty mnie podrywasz?", propagująca niby umiejętność
    rozmawiania.

    Ciekawe byłyby _niezależne_ badania, jak reklama urągająca klientowi
    wpływa na sprzedaż.
    Albo jak na sprzedaż wpływa częstotliwość emisji konkretnej reklamy.

    Niektóre wywołują wręcz odruch wymiotny, zwłaszcza te pojawiające się
    dwukrotnie w jednym cyklu.

    --
    Trefniś