    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy przepis o zakazie posiadania zwierząt
    Date: Mon, 7 Jul 2008 09:23:19 +0200

    Szkolenia dla posiadaczy to dobry kierunek. Jak patrze, to niektórzy nie
    mają kompletnie podstawowej wiedzy.

    Ja bym się jeszcze zastanowił nad nowym problemem jaki się pojawia.
    Mianowicie coraz częściej widzę jakieś egzotyczne jadowite pająki, skorpiony
    itp. w posiadaniu ludzi raczej niespełna przygotowanych i odpowiedzialnych.
    Nie wiem czy nie należałoby tego uregulować. Te zwierzęta bez właściwej
    kontroli pewnie mogą być niebezpieczne.
    A skoro ludzie potrafią wyrzucić psa jak im sie znudzi to z pewnością np.
    pozbędą się czegoś takiego wyrzucając ot tak.