  • Data: 2007-02-06 23:06:30
    Temat: Re: Nowy Notebook i niezgodność/gwarancja
    Od: "hefalump" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:eqb0v4$oe3$1@inews.gazeta.pl...

    > a wiesz ile czasu ma sprzedawca na ustosunkowanie sie do twojej
    > reklamacji z tytułu niezgodności?
    > możesz wpaść z deszczu pod rynne

    * Dzięki Wam obu za odpowiedź.
    Właśnie to samo pomyślałem. Z zasady staram się załatwiać sprawy polubownie
    :)
    A jak na razie serwis FS działa skrajnie dobrze i szybko. Problem w tym, żę
    muszę mieć laptopa za góra 10 dni, inaczej leżę i kwiczę. Po drugie ciężko
    mi się
    pogodzić z faktem, że będę miał grzebany komputer za prawie 4 tysiące.
    Samemu
    wolałbym to wymienić :( Ale mam nadzieję, że jak napiszę miłe słowa
    serwisowi
    to może się postarają :)

    W takim razie dzięki za rady. Zostawiam sprawy swoim torem.

    ZDrawim.