  • Data: 2005-12-12 16:02:28
    Temat: Re: Nowe przepisy w sprawie OC ???
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał:

    >Czy to wogóle jest możliwe
    A 'w ogóle' to brałeś udział w wyborach parlamentu ?
    A może w poprzednich też, bo to prawo obowiązuje już od 2004 r ?

    > Dlaczego gdy to ja kupuje samochód to mam wypowiadać umowę której nie
    >zawierałem?
    A dlaczego masz inne obowiazki(płacić podatki, zawierać umowę OC itd)?

    >czy wogóle można wypowiedzieć umowe której się nie zawierałoi
    Skoro tak stanowi prawo to 'w ogóle' można. A napisali w tym
    nierzetelnym artykule, ze wcale nie musisz wypowiadać ? A napisali, że
    masz prawo ją kontynuować ? Że korzystasz z ochrony TU, za którą NIE
    zapłaciłeś ?
    Podchodź z rezerwą do tekstów sponsorowanych, reklam itp.

    Artur Golański