  • Data: 2002-07-22 22:27:19
    Temat: Re: Nowe bzdury w ustawach
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 21 Jul 2002 13:14:24 +0200), "Jacuo"
    <z...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >A mi sie bardzo podoba - koniec z oszukanczymi wystawami, gdzie sa towary,
    >ktorych nie mozna kupic.

    Wchodzi facet do sklepu i mówi, że chce oddać zegar do naprawy.
    -- Panie, tu jest agencja towarzyska!
    -- Ależ na wystawie jest zegar.
    -- No a co tam miałam postawić?

    Dlaczego chcesz ograniczać prawo właściciela do dekorowania okna
    sklepu? Jak powiesi lampki na święta to musi je mieć w ofercie?

    >Byle tylko zwabic klienta do sklepu.

    O to chodzi w handlu, prawdaż?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)