  • Data: 2013-04-25 09:48:37
    Temat: Re: Nowa ustawa śmieciowa i kilka pytań.
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-25 09:25, n...@t...net.pl pisze:
    > Wszyscy się koncentrują na sortowaniu
    > (co wg mnie nie ulega żadnej dyskusji)...
    >
    > ...A NIE NA STAWCE OD OSOBY!!!
    >

    > Policzmy - Łódź ok. 900tyś osoób * 12.7 = 11,5 mln zł miesięcznie!!!
    >
    > Czy to tyle naprawdę musi kosztować?
    > Czy ktoś z kimś będzie się dzielił tą kasą?
    >
    > Mnie to wyraźnie śmierdzi.

    Cóż - śmieci śmierdzą, zwłaszcza organiczne :)

    Ależ oczywiście!
    Nie ma sensu patrzeć na całkowitą kwotę (ile by było do podziału w takim
    Meksyku, gdyby tam naszą demokrację zaprowadzić...)

    Wystarczy popatrzeć na stawki dotychczasowe i przyszłe. Pisałem o tym.
    W Katowicach:
    dotychczas: 6,5/os/m
    od lipca:
    sortowane: 14
    niesortowane: 20 zł/os/m

    Oczywiście śmieci będą trafiać na to samo wysypisko.

    A więc w skali kraju do rozkradzenia jest 400mln pln licząc z grubsza.
    Nie liczę łapówek za przetargi na pojemniki.

    Przekręt dekady?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda