    From: ara <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Notoryczne zalewanie mieszkania - co z tym zrobic
    Date: Sat, 24 Mar 2007 19:53:07 +0100

    Dnia Sat, 24 Mar 2007 18:18:35 +0100, D.C. napisał(a):

    > Witam,
    > od ponad dwoch lat moje mieszkanie zalewane jest przez sasiada z gory.
    > Mieszkanie mam ubezpieczone i za kazdym razem sprawe zglaszam do
    > ubezpieczalni, dostaje odszkodowanie tylko co z tego jak to sa grosze to
    > raz, a dwa jeszcze chwila i na scianach bede mial sliczne grzybki.
    > Zarowno moje mieszkanie jak i sasiada sa wlasnosciowe. Sasiad, ktory mnie
    > zalewa zupelnie sie nie przejmuje problemem, placi odszkodowania i zalewa
    > dalej.

    Moim zdaniem firma ubezpieczeniowa powinna wypłacić "stosowne"
    odszkodowanie.A ten sąsiad widać jeszce nie zapłacił stosownego
    odszkodowania.Jeżeli raz zapłaci to się przekona ,że taniej zrobić remont
    niż płacić odszkodowanie.
    Przemyśł dokładnie radę a przekonasz się że jest ona bardzo skuteczna.Mój
    znajomy tak sprawę załatwił.

    akara