  • Data: 2024-10-26 21:32:47
    Temat: Re: No dobra "prawnicy" jest ZAGADNIENIE ;-)
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-10-26 o 20:54, Shrek pisze:

    > Od zawsze jest drugie imię. Zawsze można dodać pesel.

    Rafał Kazimierz Trzaskowski? Państwowa Komisja Wyborcza coś by wymyśliła
    np. na karcie do głosowania wydrukowaliby zdjęcie.
    W innych krajach jest to standard, nie wiem czemu w PL się to nie
    przyjęło. Wyborcy oddając głos kojarzyliby twarz z kampanii wyborczej
    czy z plakatów.

    W rejestrze PESEL mężczyzn o nazwisku TRZASKOWSKI jest 1658osób (stan na
    2023-01-30), a o imieniu Rafał 276139osób.
    Zawsze można zmienić nazwisko, musi być powód [USTAWA
    z dnia 17 października 2008 r. o zmianie imienia i nazwiska] ale jakoś
    można by tego dokonać.